ח"כ גפני בריאיון: "החלמאות של בנט מעכבת את הסיוע הבינלאומי"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ גפני בריאיון: "החלמאות של בנט מעכבת את הסיוע הבינלאומי"

    יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני התראיין ל"מהדורה המרכזית" וביקר את ניהול המשבר של שריפת הענק בהרי ירושלים והעיכוב בבקשת סיוע בינלאומי. גפני תקף את שתיקת התקשורת חסרת התקדים אל מול הררי הכישלונות של הממשלה שעולים בחיי אדם, "אנחנו בשלטון תקשורתי דיקטטורי"

    צילום: פלאש90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני  התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וביקר את התנהלותו של ראה"מ בנט במאמץ להביא סיוע בינלאומי לשריפה בהרי ירושלים, "השריפה מזכירה את החלמאות של בנט, שלא פנה כבר אמש לבקש סיוע בינלאומי, כמו שאנחנו יודעים לעזור לעולם".

    גפני הוסיף כי "ייתכן שאם כן היה מבקש, היום מצבנו היה יכול להיות יותר טוב. כל דבר הממשלה עושה מאוחר".

    על הסגר שייתכן ויהיה לקראת החגים אומר גפני, "יש שאלה האם הציבור יקשיב להנחיות הממשלה במקרה של סגר. נתניהו רותח מזעם, הוא כבר שילם על החיסון השלישי, אך בנט פשוט לא הביא אותם".

    ח"כ גפני תקף בחריפות את הרפורמות המסוכנות לעקירת היהדות בארץ הקודש, "רפורמות הכשרות והגיור נעשות בכוונה וברוע לב. לא רק אנחנו רוצים שהמדינה תהיה יהודית, גם הציבור המסורתי. ייתכן שנצליח לבלום אותם, לדוג' לדבר עם ח"כים מהקואליציה שהם לא רעים מיסודם. אם זה יקרה, כשנחזור לשלוט נתקן הכול. כהנא הוא אנטיוכוס" הבהיר גפני.

    יו"ר יהדות התורה התייחס לשתיקת התקשורת אל מול המחדלים חסרי התקדים של ממשלת בנט לפיד ואמר, "נתניהו צדק כשתקף שנים את התקשורת, אך טעה כשלא נתן לנו לחוקק נגד בג"ץ והפרקליטות. רוב השופטים והעיתונאים הם שמאל, האתרוג לבנט וסער נועד להפלת הימין. השמאל לא רוצה מסורת".

    עוד הוסיף גפני, "נלחמנו שנים נגד התקשורת, הם רוצים שנהיה עם ככל העמים. על דברים קטנים שהיו תוקפים את נתניהו, כעת הם שותקים. אנחנו בשלטון תקשורתי דיקטטורי" אמר גפני.

    בסיום הריאיון התייחס גפני לסגנון דיבורו הקשה והנוקשה אל מול הסכנות שעומדים לבוא על העם היהודי ואמר, "הדברים שאני מדבר הם מתונים. לא הורגלתי לדבר בשפה קשה, אך יש פה הכרזת מרד בה' ובתורתו. אנשי מסורת מתקשרים ומחזקים אותי, אך יש כאלו שמבקשים למתן את הסגנון. אני בהחלט עובד על להתמתן".



    0 תגובות